Apple komt binnenkort met zijn nieuwe iPhone. De iPhone die de iPhone 6 moet vervangen. Maar waarop zal deze nieuwe telefoon allemaal wel niet verschillen. Allereerst dient er gekeken te worden naar het design. Iedere nieuwe Apple telefoon maakt een grote design verandering door. De mensen bij Apple hebben er wel een handje van om de designs toch enigszins op elkaar te laten lijken. Net als de iPhone 6 zal de nieuwe iPhone ook waarschijnlijk pilvorming zijn met mooie afgeronde hoeken. Er doen ook geruchten de ronde dat deze telefoon een groter scherm zal hebben en een flitser met een andere vorm. Er doet ook nog een onbevestigd verhaal de ronde dat de iPhone 7 voorzien zal zijn van een dubbele lens. Dit is nog nooit eerder vertoond bij geen enkele iPhone. Zowel de iPhone 3, iPhone 4, iPhone 5 en iPhone 6 maken gewoon gebruik van een camera met één enkele lens. De nieuwe smartphone zal groter zijn, maar wederom wel weer dunner. Net als vorige types zal hij nog platter worden gemaakt. Naast het dunnere ontwerp zullen er meer dingen worden aangepast. Technische innovaties zullen ervoor zorgen dat naast een ontwerp dat bijna zo dun is als een iPod touch, ook de antenne banden zullen worden vervangen. De dikke witte lijnen die eerst over de achterkant van de iPhone 6 liepen zullen dus verdwijnen. De banden aan de bovenkant, onderkant en zijkanten zullen nog wel blijven. Het is nog niet bekend of de dubbellens camera zal uitsteken of zal worden geëgaliseerd. Naast een visuele verbetering zal er ook een kwaliteitsverbetering plaatsvinden. Het nieuwe design van de iPhone 7 zal namelijk versterkt worden en beter tegen water kunnen. Maar ook dit nieuws is nog niet zeker. Mac Otakara van Apple zegt namelijk dat de behuizing van de nieuwe smartphone gewoon weer van aluminium zal zijn en niet per se meer waterafstotend zal zijn.

Je iphone oortelefoon aansluiten met een aansluiting van je oplader?

Apple zal misschien helemaal afstappen van de jack plug om oortjes aan te sluiten op de iPhone. Als vervanging willen ze misschien gaan voor een aansluiting die ook voor de opladers van Apple worden gebruikt. Waarom? Als eerst kan het design dus nog dunner worden gemaakt. Daarnaast zal het ook de muziekkwaliteit ten goede komen. Als kers op de taart heeft Apple ook aangekondigd bezig te zijn met noise-cancelling technologie om te zorgen dat je achtergrond geluidvrij bent tijdens het luisteren van muziek. Deze functie komt ook goed van pas als je met je oortjes in wilt bellen in een drukke ruimte. Het is niet zeker of deze functie al aanwezig zal zijn in de iPhone 7 of dat het vooral zal worden toegepast in de nieuwe generatie iPhones. Apple is ook bezig met het maken van bluetooth oortjes, waardoor je draadloos naar muziek kunt luisteren. Hierdoor heb je de nieuwe aansluiting niet eens nodig. Kortom een hoop gave ontwikkeling waar Apple mee komt voor de nieuwe iPhone. Helaas moeten we nog even wachten voordat alles helemaal afgerond is. Tot die tijd moet je het nog doen met je oude iPhone. Als deze kapot is, is het misschien verstandig om deze telefoon te laten maken. Bij een bedrijf dat gespecialiseerd is in Apple reparaties ben je dan aan het juiste adres. Als je geen geduld hebt, dan kan je beter even langskomen om je smartphone snel en vakkundig te laten maken.

Rate this post